it's all because of you

      
       

Nu är julen borta här hemma. Eller ja, allt förutom ljusstakarna och stjärnorna. Känns jättetomt nu när granen och allting är borta, typ som att det fattas möbler eller något, haha. Idag har jag och Belli rensat våra garderober tillsammans, så nu är det finfint där. När jag kom hem från Belli höll pappa på att installera Voddler (Ni vet, ungefär som spotify fast med filmer), så nu har man det också. Gratis dessutom. Tänk vad bra bredbandsbolaget är ibland, tss. Fast.. alla filmer som man känner igen kostar pengar. Aja, inte gnälla nu. Det här är ju bara en testgrej så det tillkommer fler filmer om ett tag.

Nu ska jag fixa i ordning mig och välja kläder till imorgon då det är skola. Jippie! Fyfan vad jag inte längtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0