i'm gonna sing it all night long

Guuuuud, jag suger på att komma ihåg bloggen. Eller ja, nu har det faktiskt varit så att jaginte har haft tid. Har knappt tid att skriva det här inlägget känns det som. Jag hinner verkligen inte med något annat än fotboll och skolan nu. Vi måste ju träna upp oss till Barcelona 19 mars så det blir grymt mycket och hårda träningar nu. När det inte är träningar måste jag ju plugga också..

Sen ville jag bara säga att även fast jag kanske inte har lika mycket tid att vara med alla mina vänner, så vet ni att jag älskar er ändå <3

Skulle bara säga att jag inte har en aning om när eller om, jag kommer blogga igen. Jag hatar att stressa, och bloggen är egentligen bara en kul grej som tar alldeles för mycket tid från mig just nu. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0