i'm going through changes

        

Varit lite off ett tag nu som ni kanske märker. Igårkväll var jag hos kussarna och idag har jag kollat på mångamångamånga ST-cupsfinaler med hanna m.f. Jag fick typ sittsår i asset? haha. Fick också reda på att jag ska spela mina första matcher med Tyresö i helgen. Eller, ja.. Det är cup på lördag (förövrigt fyller Källan år då :)) och träningsmatch på söndag. Det ska bli såå kul.

Ikväll tror jag att jag ska sova hos Belli, efter att hennes gäster har gått. Hon sa att dom skulle gå runt 20-20.30 så jag får väl hoppas att hon har rätt. Inget mer att säga. PUSS

Bild från Gotland i somras. Usch, jag vill inte ha vinter längre. Hit med sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0