it's like my iPod stuck on replay

       
       

Jag har haft fullt upp dom här tre dagarna. Nyår var kul, men när våra föräldrar började bli lite väl roliga var det dags att gå hem. Jag och Elin gick då hem till henne och sov där. Vi somnade runt fyra och vaknade halv två dagen efter. Efter en lång slappdag sov jag där igen, tss.

Igår var vi med LEMEL. Vi lagade middag, dansade, åkte buss, var ute och gick och lite sådär. Sen sov vi där och imorse kom Källans pappa och hämtade oss. Jag var tvungen att vara hemma och plugga idag. Jag vet, man ska inte behöva plugga på lovet. Men jag orkar inte ha kvar allting tills när vi börjar. Då blir man bara jättestressad.

I alla fall. När jag kom hem imorse gick jag ut och fotade lite grann. Blev inte sådär jättebra bilder för jag frös som tusan. Menmen, några ok blev det till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0