you rock my world

        


Idag var jag med min älskade Belli efter skolan. Vi hade lika kul som vanligt.. haha med våran (hennes) dåliga humor kan det bara inte bli fel. Vi kollade en del sex and the city och pluggade rätt mycket, har massor av läxor och grejer till imorgon.

Kom faktiskt nyss hem från Lena, där vi var på smyckesvisning. Det är så himla fina grejer, man kan bara inte låta bli att köpa! Idag blev det två armband för min del, lägger in dom när jag har tid. Om ni vill och har lust kan ni ju alltid gå in på www.lenak.nu och kolla, jag lovar och svär att ni hittar något som passar er perfekt!

Nu väntar middag och idol, ciao!


Kommentarer
Postat av: ♥ida♥

Gu va fin bild på er två ♥ puss

2009-10-01 @ 19:32:21
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0