if only you could see into me

                                   

                               Ledsen för tumavtryck och dålig kvalité på bilden, hoppas det funkar ändå.

Som ni ser fick vi skolfotona idag. Jag blev väl inte jättenöjd men klart bättre än förra året, på enfotot i alla fall. Klassfotot kan jag tyvärr inte lägga upp här eftersom jag inte vet om någon inte vill visas på internet, och dessutom tog dem en oförberedd bild och skickade hem till oss, great!

Gjorde hemkunskapsprovet idag på omprovstiden eftersom jag var sjuk när alla andra gjorde det, och det gick väl okej. Nu ska jag äta middag och efter det är det träning. Btw, ikväll är det ju smyckesvisning hos lena, fast ska gå imorgon istället eftersom.. ja, jag har som sagt träning.


Kommentarer
Postat av: ♥ida♥

du vart jätte fin gumman!♥ Till skillnad från mig juh! :P

2009-09-29 @ 21:18:21
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0