love is my drug, it's my medicin

 

                                                            Svart kofta - H&M
                                                            Vit t-shirt - Cubus
                                                            Jeansthights - Cubus
                                                            Sjal - H&M
                                                            Nitarmband - Linneas
                                                            Skor - Converse


Måndag idag, och jag hatar verkligen måndagar över huvudtaget, man har hela långa veckan framför sig. Bad. Det blev ingen speciellt lyckad eftermiddag idag. Vi hade elevens val då jag och några andra hade valt att göra pärldjur, vilket var ganska dumt av mig eftersom jag inte har något tålamod alls. När jag väl hade kommit igång med kossan gick tråden av. Snacka om ilska, haha!

Nog pratat om det. Just nu sitter jag och pluggar, vilket är det ända man gör nuförtiden känns det som. Vi har minst två läxor till varje dag, och imorgon har vi hemkunskapsprov också, happy day. Juste, jag var ute och fotade lite grann förut, kommer några bilder därifrån, men inte alla. Fler får ni kanske se i framtiden, ha.  


Kommentarer
Postat av: ida,

sjalen är jätte fin, kram ♥

2009-09-28 @ 23:02:47
URL: http://isey.blogg.se/
Postat av: ida,

De va kul när du vart så där arg, haha! ;P Sorry ♥

2009-09-28 @ 23:04:07
URL: http://isey.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooouf! Lillasyster gör en outfit of the day ;)

2009-09-29 @ 21:56:07
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0