my feelings for you are forever

När vi tränade började det att snöa, så jävla härligt! Kändes typ som om det var mitt i vintern..

Haha, i alla fall. Där fick vi reda på vad vi ska göra på avslutningen. Vi ska nämligen åka Go-kart och spela pappa-match. På kvällen ska vi käka middag med föräldrar och syskon (?) i Fornuddens matsal. Hoppas det blir en mysig dag, hihi.

Nu sitter jag och halvt pluggar till matteprovet imorgon medans jag kollar på Desperate Housewives. Kollar på det istället för Andra avenyn för att man kan kolla på SVT Play my love! Inga bilder på lager så detta blir ett bildlöst inlägg som vissa andra. Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: sis

Jag hade ju sätt fram emot syskonmatchen, vad hände med den? :(

2009-10-14 @ 16:39:09
URL: http://hannaeda.blogg.se/
Postat av: big sistah

skitdåliga ändrade planer isåfall! muttrar

2009-10-14 @ 21:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0