i know you better than anyone

        
Hej, Linnea gästbloggar. Jag sov här inatt, som hon redan kanske har sagt här i bloggen. Strax ska vi nog gå upp och köpa en kanelbulle var eftersom att det är kanelbullens dag idag. Det visste ni väl? Hoppas det ;) Reprisen av Idol går på tv och det luktar tårta i hela huset, ha. Varför kan ni läsa om några inlägg ner! Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Idol medans Moa läser det här inlägget :D Ursäkta för konstigt inlägg, men visste inte riktigt vad jag skulle skriva. Nu är det bara att hoppas på en bra början av veckan imorgon!


Kommentarer
Postat av: ♥ida♥

Tack så mkt! :P

Fin bild på er, älskar ditt hår. Både med lockar och utan! :D för du är alltid fin ♥ puuss

2009-10-04 @ 22:37:42
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0