i know, i have to do it




Ska jag vara ärlig har jag faktiskt inte börjat packa än.. Sofie kom hit och var med mig och sen drog vi till Källan och hämtade lite grejer, sen duschade jag, kollade på tv, och aa. Ni vet såntdär man gör när man inte vill. Har idag blivit kallad för "jag ska bara."

Idag stängde sommaren i vårat hus. It's sad but it's true.. Vi tog in alla utemöbler, stängde igen poolen och gjorde den årliga brasan på tomten med löv och sånt.

Nu har jag inte tid att sitta här längre, måste verkligen ta tag i packningen. Men först ska jag bara käka middag. PUSS på er.


Kommentarer
Postat av: Hilda

fina bilder :D

2009-10-22 @ 16:23:21
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0