fame, i'm gonna live forever

Det blev en rätt lång dag idag faktiskt. Jag och Linnea åkte in till stan vid ett ungefär. Där köpte jag två tröjor, en silvrig eyeliner och en Mc Flurry! När alla affärer stängde vid fyra åkte vi hemmåt. När vi satt på bussen ringde mamma och sa att dom skulle på bio så vi hänge på. "Fame" var filmen vi såg. Den är verkligen något att rekomendera, förutom att den inte har någon speciell handling så den är lite svår att förstå (i alla fall om man är lika trög som jag är ;) ).

På vägen hem ringde syrran och sa att det brann bakom Tyresö gym så vi åkte dit och såg att hela byggnade stod i lågor.. inte kul!

Nejmen nu ska jag inte sitta här och babbla om vad jag har gjort idag. Ska ner och titta på Wallander nu! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0