sometimes love comes around

             

Ciao Bella! Hemma från skolan nu. Har otroligt ont i huvet och alvedon hjälper inte, vad gör man? jag orkar i alla fall inte bara kolla på tv så jag får väl sitta här framför datorn tills det blir bättre. Mår jag bra ikväll ska jag träffa Hanna om hon inte har hockey för sent, annars Emelie om hon inte är alltför sjuk.

Juste, glömde säga det igår. Men jag kom med till elevstödjarna i skolan, så vi ska åka till Gotland mån-fre vecka 43, kul va? Egentligen vet jag typ inte vad vi ska göra där förutom att gå en kurs som handlar om.. öh.. typ.. droger och sånt!?

Kikade in på H&M's hemsida och hittade denna skönhet för 499 :- Det blir nog en sån framöver! kisses


Kommentarer
Postat av: johanna

jag har testat den där jackan tänkte köpa den, men den sitter sjukt snyggt på ;) <3 love!

2009-10-09 @ 18:02:56
URL: http://johannafridalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0