i'm always gonna be right behind you

        

Oh noooo. Kom precis på att det är coopertestet imorgon i skolan. Man behöver springa på högst 9.45 för ett MVG. Har tappat konditionen otroligt mycket på senaste tiden så vi får se hur det går med astman och andningen över huvudtaget. Det är bara att hoppas på det bästa.

Idag har jag faktiskt varit med Ida och Anna. Har inte varit med dom sen sexan typ.. Men det var i alla fall kul. Vi pluggade till spanska provet på fredag och det är såå svårt måste jag bara säga (om man heter Moa Westerling och är sämst på spanska). Ida sa också att Fanny kommer till Stockholm från Blekinge på höstlovet, hoppas mycket på att få träffa henne då ett tag, thihi.

Nu tänkte jag kolla på Andra Avenyn på SVT Play eftersom det efterlängtade Desperate housewives börjar idag, samma tid. Tycker faktiskt inte att AA har varit bra nu efter sommaren, lite synd faktiskt. Det känns som om det bara kommer nya problem hela tiden och ingenting går framåt. Om ni hör mig säga att det är dåligt, då jävlar är det inte bra alltså, hahaha. Jag är största AA-fanet i världen, om någon undrar.

"Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya."


Kommentarer
Postat av: sis

haha, enligt de är det väl mer "Bevara dina bekymmer, det kommer flera"

2009-10-06 @ 22:02:13
URL: http://hannaeda.blogg.se/
Postat av: sistah

JA, PRATA ME KÄLLIS!

2009-10-06 @ 22:27:20
Postat av: källizzzzz

Som Hanna sa "tredje säsongen av alla program som har varit bra, suger" eller något sånt :) Hahah

2009-10-07 @ 08:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0