wonderin' if it's me you're seeing

        
                                någon där ute mer än jag som saknar sommar, sol och värme?

Första dagen efter sommaren som jag använde dunjackan.. lukten av vinter satt verkligen kvar och det blev inte bättre när jag gick ut och det var tre grader, brr. Jag är inte smidig utan dunjacka, så ni kan ju tänka er hur osmidig jag har varit med den jackan på mig, haha.

När jag och Linnea kom hem efter skolan hade vi ingenting att göra, så vi satte oss på bussen till gullmars för att därefter åka mot centralen och köpa uggs till henne. Eftersom jag inte vill ha uggs eller någon annan slags varmare sko än converse kom Linnea med en utmärkt idé idag. Eller idé och idé, men ialla fall. Hon sa att hon hade ett par svarta skinnconverse hemma med foder i som hon hade köpt förra vintern. Jag kör nog på sånna i år, om jag hittar. Har ingen som helst aning var dom finns eller var dom kostar, men Linnea gav mig tips på en hemsida, så jag får se om jag hittar dom där.

Måste bara få skryta lite och säga att jag var såå himla nära MVG på matlagningsprovet idag, men p.g.a att jag typ slarvade med disken eller gjorde det fel eller något blev det ett VG. Bra ändå måste jag säga, hihi. 


Kommentarer
Postat av: ♥ida♥

Haha! grattis till vg:t då :D

Vrf inte uggs då? :P ♥ puss

2009-10-05 @ 22:05:45
URL: http://isey.blogg.se/
Postat av: ellen

åå jag längtar tillbaka!!<3

sommaren är bä'st!!:D

2009-10-05 @ 22:07:39
URL: http://haanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0