always by your side

                                                       Hos Linnea sommaren nollsju, saknar..

Haha, jag skojade bara imorse om att jag inte visste vad jag skulle göra. LEMEL hade ju bestämt sen länge att vi skulle kidnappa Elin, så det gjorde vi. Sen bar det av till Pizza Hut för lunch och lite shopping och senare hem till Elin för att äta ännu mer och fira henne med släkt och sådär.

Jag och Källan kom hem till mig för ett tag sen, ska sova här. Just nu sitter vi och kollar på gamla skolfoton från Fornudden, men hade snart tänkt att gå och lägga oss. Det är ju trots allt den dag imorgon också, men inte vilken vanlig dag som helst. Nej, för det är syrrans 18årsdag! och kanelbullens dag också för den delen.

Tyvärr hade ingen med sig kamera idag så det blev inga bilder, men ni får nöja er med en gammal bild. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0