without you, nothing's gonna be okej.

      
Inte blivit mycket uppdatering idag och igår, anledningen det till det är brist på ideér och ingen tillgång till dator.

Haha. jag, Hanna och Belli glömde bort att man skulle ställa om tiden till vintertid, så vi vaknade halv nio istället för halv tio. Bra det, då hann vi iallafall piggna till lite. Runt klockan två åkte vi + Markus och Kalle till Nybodahallen och spelade bowling. Gissa vem som kom sist? ja, ni gissade rätt. Nog om min dag.

På tal om ingenting så längtar jag till julafton, höhö. Min rastlöshet börjar slå över till dålig humor, och det är inte så kul som det låter ska ni veta. Nu hade jag tänkt fortsätta prata med Hanna i telefon! PUSS


Belli kom på skämtet när vi satt på båten påväg till Gotland. Höhö, själv tycker jag inte att det är speciellt kul, tänkte lyssna med er, mina få läsare. Vad tycker ni? ;)

"jag visste inte att båtar hade däck, jag trodde dom flöt." 

Kommentarer
Postat av: belli

du garvade ju :P och det va kul :D haha

2009-10-28 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0