i don't care anymore

         
                                            
                                                                     Tröja - H&M
                                                                     Skärp - Gina tricot 
                                                                     Klocka - Ur & Penn

Efter skolan åkte jag, Myran, Källan och Emelie till Tyresö centrum för Myran skulle klippa sig, efter det bar det av till Haninge centrum och detta är vad jag fick med mig hem därifrån + en svart klänning från Gina Tricot. 

Hemma har jag bara suttit och kollat på idol och fotat lite. Rätt seg kväll men har lite ont i huvet så det kanske är bra. Just nu sitter jag och kollar på massa hemsidor med kläder, skor och väskor och samtidigt pratar med Dennis om att jag kanske borde testa att åka racerbåt i sommar. Tycker det låter som en bra idé. Det går ju ändå i släkten liksom, någon måste föra det vidare, kanske jag!?

Skulle förresten vara kul med lite fler läsare och kommentarer, tipsa era vänner, vettja. PUSS!


Kommentarer
Postat av: bigsistah

MITT RUM?!?!?

2009-10-03 @ 11:01:43
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0