even if the stars never shine




Inte haft tillgång till dator sedan förra inlägget och därmed förklaringen till varför jag inte har kunnat uppdatera!

Igår sov jag ju som sagt hos Belli. Markus kom vid kanske halv 9, då kollade vi klart på idol och efter det var det någon annan film. Vi gick och la oss vid halv två ungefär, och vaknade runt halv elva. Då fixade vi iordning oss för att sedan skiljas åt! ;)

Jag åkte då med syster och mamma till sickla köpkvarter. Innan bion gick vi runt i affärerna och gjorde av med pengar. Jag köpte då; tröjan på bilden, Monki 400 :-, en corallfärgad sjal från Vero Moda 129 :- och lite sminkpenslar och så. Vid halv fyra gick vi och såg "flickan som lekte med elden."

Den var väl rätt bra, förutom att jag höll på att skita på mig varje gång det hände någonting, haha.

Sitter här med huvudvärk och inte gör något speciellt. Eller jo, jag planerar lite vad jag ska ha med mig till Gotland. Det är det jag ska spendera morgondagen till. Ja, packa alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0