just keep pushing on

       
          Tittade igenom mina bilder och hittade den här! visst saknar man ändå snön lite? det gör jag i alla fall!

Förlåt att jag pratar om läxor hela tiden. Jag låter som värsta pluggisen, men seriöst, jag ska fan sluta skolan! Vi har typ tio läxor till imorgon och jag har typ inte ens gjort hälften :o Äsch, orkar inte bry mig.

Det har nöat två dagar i rad nu, och det är mitten på oktober!? var är världen på väg liksom? om några år kommer säkert årstiderna byta plats och grejer, wierd..

Efter skolan gick jag hem till Belli, like always haha. Vi filmade när vi pratar med stängd mun, så jävla kul. Hahah, ni vet när man har kinderna som en tomat och sen pratar man? Stöööört kul i alla fall, tss.

Sitter nu och kollar på Sverige - Albanien och för en gångs skull ser det faktiskt ut som att Sverige vinner matchen! Men eftersom Portugal leder med 3-0 mot Malta, så går inte Sverige till VM 2010, suck. Okej, haha. Jag låter som värsta fotbollstönten, but, thats just the way i am! ;)

Sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0