give me a reason

Kom hem för ungefär en timme sedan och sen dess har jag inte gjort något speciellt, typ ätit och kollat på Sex and the city. Jag måstemåstemåste verkligen plugga. Vi har massor till imorgon och ett jobbigt jävla spanska prov på fredag.. Men nu är det bara två veckor kvar till höstlovet så det är bara att kämpa.  

Coopertestet gick skit.. Jag fick astma efter 3 ½ varv, pinsamt! Dessutom hade jag glömt mina löparskor så jag fick springa i converse och med ett ont knä, bad. Jag måste börja gå ut och springa för att inte tappa konditionen helt och hållet, för det räcker tydligen inte med två fotbollsträningar i veckan för mig.

Måste bara få gratta Bellis syster Angelica på 20 årsdagen idag, thihi. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

yEAH.. VAD GÖR DU

2009-10-07 @ 18:38:11
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0