can't you see what i see?

Dagen började ju rätt bra. När jag och syster sitter på tuben på väg till Farsta Centrum sitter det tre killar bredvid oss, kanske 10 år gamla. Dom sitter och pratar om att planka, och då säger den ena; "man får planka om man har busskort". Det var lite roligt, haha.

Det jag fick med mig hem därifrån är har jag inte hunnit fota än, men det kommer. Jag köpte en grönglittrig eyeliner, en nitkjol, en leopardmönstrad t-shirt och ett par jeansleggins.

Hade träning idag också. Öhm, jag kan ju inte säga att jag inte blev trött.. Har inte tränat på 1 ½ vecka, så konditionen är inte direkt på topp. Sen fick vi ju en skitkul överraskning också, coopertestet nästa torsdag. Good luck säger jag bara! Måste ut och springa varje dag tills dess, tss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0