can you read my poker face?




Nu har mina söta kusiner och mina andra släktingar precis åkt hem. Blev en del söta bilder med Matilda och Adam men fotade inga andra, orkar inte. Ha-ha. Nu sitter jag och Källan och snackar på msn om hur vi ska komma till varandra, eller hur hon ska komma till mig rättare sagt. Jag är typ den mest mörkrädda människan i hela världen så jag vill inte gå och möta henne ensam. Ingen i min familj vill följa med mig så vet inte om det blir något, men vi får hoppas.

Haha, nu precis sa världens bästa mamma att hon kunde följa me, så om en halvtimme är Linnea här, great!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta bilder! Sorry att ja glömde säga hejdå, var tvungen att springa till bussen.

2009-10-11 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0