break the rules

     
Jag pratade med Hanna till klockan två igår, och sov till halv tolv idag vilket kanske inte var så bra. Jag måste ju packa och fixa allting idag eftersom jag åker till Gotland imorgon. Alldeles snart ska jag och Belli gå upp och köpa godis till i veckan, för tydligen finns det ingen affär i närheten.

Någon av dagarna åker vi förhoppningsvis in till Visby, och då kommer jag hem med ett par nya Gotlandsbyxor. Har ett par ljusgråa som det står Visby på, men dom är fula och för små.

Packning är det dagen kommer gå åt till. Jag hatar verkligen att packa, så det kommer ta hela dagen säkert..


Kommentarer
Postat av: elin

FAN JAG KOMMER SAKNA DIG AS MKT JU !:'(

Jaaaaaaaaaag älskar dig

2009-10-18 @ 13:13:44
URL: http://wrooong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0