they got nowhere to go

Nu tar jag en liten paus i pluggandet för att berätta om filmen igår, för det har jag helt glömt bort.

Jag tycker den va helt grym. På riktigt! Visst, det kunde vara lite för mycket action ibland. Lite för mycket saker som hände samtidigt, men det var ascoolt. Jag gillar sånt, och risk för att låta lite löjlig så börjar jag nästan tro på att jorden går under 2012. Haha, jag vet att det inte kommer hända.. men det känns bara så. Om man tänkte efter så kunde detdär faktiskt hända på riktigt.

Nästa vecka ska jag och pappa gå på "Michael Jacksons - This is it". För den går nu en gång i veckan tror jag, även fast den bara skulle gå i två veckor på bio. Jag och Linnea ska också gå på bio någon dag och se "New moon" och nästa fredag ska jag och några stycken också gå på bio, men obestämd film än så länge. Jag är faktiskt lite sugen på att se "Så olika". Mycket bio ett tag nu! ;)

Nu ska jag återgå till pluggandet. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN SWEEEEETIEEE!

2009-11-18 @ 17:52:26
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0