you gonna find someone new..

         

                                Det här är pärldjuret jag gjorde idag. Jag tycker han blev riktigt söt!

Solen lyste faktiskt idag, för första gången på två evigheter känns det som. Det var till och med nästan varmt faktiskt! Okej, inte varmt men ni fattar vinkeln. Det blev några Sex and the city avsnitt direkt när jag kom hem as usual, men nu hade jag tänkt plugga lite grann. Känns som att jag inte har någon fritid längre, speciellt nu när vi har uppehåll med fotbollen.

 - Men om man skulle vara smart och kunna allting så skulle man antagligen få mer fritid eftersom man skulle hinna med att göra allting I skolan, inte hemma. Så jag får skylla mig själv. Bra tänkt där, Smarthead!

New love in town - Europe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0