sound of freedom

Väl på IKEA var det faktiskt svårt att skaffa behov.. tro det eller inte! Eller.. vi hade inte släpvagnen med oss så vi kunde inte direkt köpa möbler eller något. Istället köpte jag en kudde med en hård platta på som man kan ha laptopen på när man ligger i sängen eller något annat, smart grej va? Sen följde också ett par duntofflor med hem, mitt fjärde par tror jag, femte kanske! But thats just the way i am, jag ÄLSKAR tofflor! :)

Jag beställde också en liten kameraväska för några dagar sen, som jag fick idag. Eller liten och liten.. kameran får plats i alla fall. Har ju en lite större också men jag tänkte att om jag inte orkar ta med mig objektiven och det så är det bra att ha en mindre! Tyvärr kan jag inte lägga upp någon bild eftersom mitt photoshop är helt fuckat så jag kan inte komma in.. Men det kommer säkert senare. Imorgon får jag hem close-up filtrerna om dom har rätt!

När jag kom hem från IKEA kollade jag på "mammas pojkar". Haha, patetisk program detdär, men tyvärr går det inte att motstå. Ha! Godnatt på er! Jag ska inte lägga mig riktigt än, men jag kommer nog inte blogga mer. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0