how my eyes adore you

        
                             Bara för att bli lite nostalgisk lägger jag upp denna härliga bild från i somras!

Jag gillar verkligen inte denhär årstiden. Det är mörkt när man vaknar, går till skolan, är i skolan, kommer hem från skolan och när man går och lägger sig. Den ljusaste tiden på dagen sitter man bara inne i skolan och är trött och gnällig. Det känns som att jag inte gör något annat i skolan än går runt och gäspar. Eller det känns inte bara så, det är så.

Nej usch! hit med snö och julafton/nyår. Sen kan det få bli sommar igen!

Har försökt pluggat lite idag men det har inte visat så stora resultat. För att inte bara sitta och få dåligt samvete för att jag inte pluggade så satte jag på en film. Pretty woman blev det, för ovanlighetens skull (inte)! Nu ska jag ta en dusch och efter det måste jag nog städa, varesig jag vill eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0