here we go again

Nu börjar jag blogga igen, saknat mig? haha.

Idag var jag på fotomässan och fick massor av inspiration och ideér. Nu har jag och Linnea bestämt att vi ska gå fotokurs! vet inte riktigt vilken eftersom det finns många som är ungefär samma, men jag ser fram emot det!

På fotomässan hittade jag en lite mindre fotoväska än den jag redan har, och den har vi precis beställt hem. Jag får hoppas på att den kommer så fort som möjligt. För dom som undrar vad jag har för kamerautrusting tänker jag berätta det nu:


Först har vi ju själva kameran, min älskade Nikon D60!


En UV-lins. Skyddar mot UV-strålar som ni kanske förstår.

Objektiv med rätt mycket zoom. 70-300 mm.

Nikon ML-L3 fjärrutlösare. Används flitigt!

Min nyaste kärlek. Nikon SB-400!

Motljusskydd. Hjälper till att få en bättre bild genom att förhindra ljuset från sidan.

- Jag och pappa delar på ett stativ också. Tror det är två meter eller något.


Det var nog allt. Nu ska jag ha lite lördagsmys, höhö. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0