now im stronger than yesterday.



Det får bli en helt oredigerad bild idag, för mitt Photoshop har inte sin bästa dag idag. Den vill tydligen inte öppnas. Men den är i alla fall från Teneriffa, Sunwing resort Fañabe, förra året i November.
 
Efter skolan drog jag och Belli hem till Hanna. Vi käkade godis och kollade på Män som hatar kvinnor. För mig var det typ fjärde gången, men för er som inte har sett den är det verkligen ett tips!

Usch, jag känner att jag behöver komma bort ett tag nu. Bort från snön, regn, minusgrader. Bort från hösten. Känns som att jag har varit hemma alldeles för länge nu, om man inte räknar med Gotland alltså. Börjar kännas lite trist faktiskt. Tänk att bara åka iväg en vecka till något varmt land, fatta va härligt. Mm, men här är det bara att drömma vidare, för det tänker jag göra.

Nu ska jag försöka lära mig 52 spanska glosor. Jag ska ha så himla kul! nejmen puss på er.

Kommentarer
Postat av: HANNAAAAAAAA

gilla

2009-11-06 @ 10:03:38
URL: http://hannaeda.blogg.se/
Postat av: Eric

Charmig bild på er;)

2009-11-06 @ 22:19:47
Postat av: Moa

haha eric! jag vet!

2009-11-06 @ 23:07:39
URL: http://lostinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0