we are golden

        

Det blev ingen bloggning igår som ni märkte, men jag hade fullt upp hela dagen/kvällen. Efter skolan åkte jag och Elli hem till henne och bakade, och stressade som faaan för vi hade bara en timme på oss. När vi kom till Alléplan så fick vi inte sälja våra "kladdkakemuffins" för att dom inte hade stelnat än, så vi åt upp dom själva. Sen helt plötsligt kom Linda Bengtzing in på Vivo. Inte varje dag man ser henne, haha.

Efter det gick jag och Hanna hem till mig.. vilket i vanliga fall tar 10-15 min. Men nejnej, inte igår. Det var nämligen tre stycken älgar på våran grannes tomt på morgonen. Pappa ringde till typ viltvårdarna eller vad det heter, men dom kunde inte göra något åt det. Dom sa bara att eftersom dom åt äpplen så kunde dom bli lite "drogade" eller någonting. Anyway, jag och Hanna är dom två mörkräddaste på jorden typ(?) så vi stod och tvekade i typ en halvtimme om vi skulle gå in, för jag behövde verkligen.

Sen trodde vi att en gren på ett träd var ett horn, och då vågade vi ännu mindre gå in. Haha. Men tillslut, efter 45 minuter kanske, då gick vi i alla fall in. Efter det tillbringade jag hela kvällen och natten hemma hos henne.


Kommentarer
Postat av: ida,

haha, jag såg oxå henne på vivo för typ en månad sen. Hon köpte blöjor. och linda har ju barn så det var hon. Bor hon här nån stans lr? ;D

2009-11-29 @ 21:07:16
URL: http://isey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hon bor ju nånstans vid gudöbro leden

2009-12-04 @ 14:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0