broe's before hoe's

            


Jag vet att det blev alldeles för hög ISO, men jag är trött och orkar verkligen inte ta om. Förlåt.

Idag var jag ju som sagt i Farsta centrum med Hanna! Blev faktiskt ganska många avslut. Inte för att jag brukar ha problem med sånt. Men i alla fall.. Jag köpte bl.a en Eyeprimer Clear (den på bilden). Det är en slags concealer som fungerar lite som ett klister. Man har den under ögonskuggan för att den inte ska åka av under dagen/kvällen. Den är från Make Up Store och kostar 155 :-

Jag köpte också; en vit kajal, ett solpuder och en lilaögonskugga från H&M, och en svart långärmad tröja med vita ränder från JC! Ja.. som ni märker blir det mycket sminkköp nu, haha. Jag har en del, så det kanske inte är jättenödvändigt, men det är såå kul!

Jag måste bara berätta det här, jag dog av garv! vi var inne på Lindex(?) så fotade vi tofflor som vi skulle önska oss i julklapp. Det var ungefär som uggs fast utan sulor eller vad man säger. Då säger Hanna; "haha, Moa. Vi photoshopar ju!". Och sen när hon skulle berätta vilka affärer hon hade rabatt på, så stod det någonting med "thé & kaffehandel". Istället för "te" så sa hon "the", som på engelska. Haha, torr humor jag vet. Men det var bara för kul! Älskar dig blondie!

Men hörrni, nu har jag typ omänsligt ont i huvet, så jag ska gå här ifrån nu innan jag sprängs. Ska ändå precis äta, lördagsmat my love!


Kommentarer
Postat av: Moas caarling ;)

höhöhöhö (aa) tack för dagen :) <3

2009-11-21 @ 20:44:02
URL: http://hanniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0