i'm better of on my own


Varm oboy och Sex and the city blev det när jag kom hem från skolan. Nu sitter jag här och facebook-ar, kollar bloggar och hemsidor. Jag kollade på Make up store's hemsida och såg att en vit kajal inte kostade alltför mycket och jag är grymt sugen på en nu, så jag köper nog en på lördag när jag och Hanna ska till Farsta centrum. Har nämligen en ett rabatthäfte där, och faktiskt 20 % på valfri vara, tummen upp för det.

Annars har det inte hänt något speciellt idag. Nu ska jag plugga ett tag och sedan bär det av mot donken och bio, '2012'! Ända sen reklamen för den kom ut har jag velat se den, och nu får jag äntligen göra det, härligt! Ha en bra eftermiddag eller kväll eller vad det nu är. Det är alltid mörkt så man har ju ingen aning! Tur att klockan finns, annars hade det varit kört ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0