i loooooooove this!

       



                  Återigen har jag hittat massor av saker som jag ska köpa, denna gång något riktigt kul; smink!

Här är bara några av dom saker jag hade tänkt köpa.. Vill gärna ha dom allihopa, men har andra saker som kanske är lite nödvändigare. Någon av dom blir det, men inte alla. Allting kommer från Make Up Store, även bilderna. Jag tänkte också köpa en krämvit kajal, en svart ögonskugga, concealer och ett mineral puder. Har jag inte råd nu, kan jag ju alltid önska mig i julklapp.

Jag och Källan lovade varandra att vi skulle vara inne på msn till ett för att hålla varandra sällskap (eftersom ingen av oss kan somna under spöktimmen. Töntiga, jag vet). Men nu sviker hon mig, den bitchen! :( men jag vill inte vara uppe ensam längre så det är dags att jag också lägger mig snart, ska upp rätt tidigt imorgon..

..och Källan, hämden är ljuv!


Kommentarer
Postat av: ida,

Jo den är från h&m men den finns inte kvar på hemsidan :S kram

2009-11-15 @ 00:28:52
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0