there's no stopping us

Med turen på våran sida gick vi vidare till slutspel igår. Så jävla bra vi är! I sista matchen krockade jag med en tjej så nu har jag en blåtira precis under ögonbrynet. Perfekt till nyårs-sminket och allt. Super faktiskt. Den gör ju inte lite ont heller, haha.

Linnea skulle åka till stan och köpa Miss sixty jeans idag, så jag följde med henne. Sen skulle jag också köpa uggs men då hade alla affärer stängt för sju minuter sen, snacka om oflyt. Jag vill egentligen inte ha uggs för att alla har det och för att det inte är speciellt fint. Men jag har inte speciellt många val om jag inte vill frysa ihjäl och gå med Converse hela vintern som jag gjorde förra året. Det var inte roligt kan jag tala om.

Nu ska jag försöka sminka mig utan att mitt öga blir ännu blåare, haha. Tror det blir silvrig ögonskugga idag. Jag kanske visar er hur jag ser ut senare, när jag är färdig. Förlåt för att jag mest lägger upp gamla bilder men det blir mörkt så himla snabbt så jag hinner inte fota..

Som sagt, vi hörs senare förhoppningsvis! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0