my view on 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
yes

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, så nej!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
haha nej

4. Dog någon som stod dig nära?
...

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, tss..

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
tror inte det, förutom en resa till ett varmt land, och kärlek förstås..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
24-29/6 <3

8. Vad var din största framgång 2009?
öh.. typ.. att jag bytte fotbollslag? haha.

9. Största misstaget?
för många

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inget jätteallvarligt, men ja.

11. Bästa köpet?
min bästavän kameran, Nikon D60.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, helt klart.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sommar, lätt! och mina vänner såklart :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Emma-lee, Paper planes, Ayo technology, River flows in you, Sex on fire, 21 guns, love story, Run this town, emipre state of mind och mångamångamånga fler.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
båda

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit dagen som den kommit.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sagt; typ, så här, liksom och ba lite mindre kanske. Haha, jag måste sluta med det nu.

18. Hur tillbringade du julen?
Jag ska tillbringa den hemma med släkten.

19. Blev du kär i år?
Typ

20. Favoritprogram på tv?
Sex and the city, Paradise hotel (haha)

21. Bästa boken du läste i år?
Har knappt läst någon bok i år tror jag?

22. Största musikaliska upptäckten?
Kings of leon, lätt.

23. Bästa filmen du såg i år?
2012 utan tvekan! Jag tror verkligen på att jorden kommer gå under då. Snacka om lättprovocerad.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kamerablixt, Nikon sb-400.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Spegelgarderob

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Skolan, sedan var dom här söta människorna hemma hos mig :)


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säker massor, men inget jag kan komma på just nu. Eller jo, resa till varmt land!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jag vet inte, men jag kan väl säga att den har ändrats en hel del sen i början av året fram tills nu.

29. Vad fick dig att må bra?
Sommar, fotboll, mina vänner och min familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jhonny Depp forever, ha. *dregel*

31. Vem saknade du?
Ett par stycken

32. De bästa nya människorna du träffade?
De bästa jag lärde känna var Kristina och Elinor, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0