merry christmas for fuck sake

    
    

Idag var jag och Linnea i Nacka forum för att köpa de sista julklapparna. Istället kom jag hem med två stycken halsband som jag tänkte ha på mig imorgon, bus. Underkvällen har mina julfeelings blivit lite starkare tror jag. Vi har ätit julskinka, klätt granen, slagit in julklappar, kommit på rim och framför allt står det tomtar överallt.

Oavsett om jag vill eller inte så måste jag börja städa nu. Jag har fullt upp imorgon innan släkten kommer, jag ska bl.a försöka hinna med att platta håret. Nu ska jag lyssna på "Empire state of mind - Jay-Z" samtidigt som jag städar i rallyfart. Mina ögonlock blir allt tyngre hela tiden, så nu är det dags att rappa på.

Ha en GRYM julafton och hoppas ni får fina presenter. Godjul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0