when you say nothing at all

      

      

Hjälp vilken slappardag det är idag, jag har typ aldrig varit så här trött förut. Vi har kollat på Flickan som lekte men elden, som vi fick igår morse, Förortsungar och nu kollar vi på någon annan som jag inte fattar någonting av. Det blev en lyckad julafton igår, riktigt mysigt. Jag fick rätt mycket grejer, men inte så mycket av det jag hade önskat mig. Det spelar ingen roll, jag blev jättenöjd ändå!

Jag fick mest pengar, kläder, smycken, smink och presentkort och massor med småsaker, sen fick jag även en klipptid, på tisdag. Då ska jag äntligen färga mitt hår mörkare, som jag har längtat. Som sagt, jag är supernöjd. Det jag är mest orolig över är att jag inte kommer hinna shoppa speicellt mycket på mellandagsrean.

Imorgon: Till mormor på middag.
Söndag: Shoppa med syster.
Måndag: Shoppa?
Tisdag: Träning, klippa mig.
Onsdag: ST-cupen (fast den är i och för sig på kvällen/natten, så jag kanske hinner där med).
Torsdag: Nyår!

Okej.. det blev mer tid än vad jag trodde, men inte så mycket som jag vill. Jag vet att mellansdagsrean håller lite längre än i mellandagarna, men ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0