'cause they got nowhere to go

      
                                                                   Tröja - Gina tricot
                                                                   Leggins - H&M
                                                                   Smycken - H&M
                                               Och ett par svarta skinn converse till det!

Ledsen för att jag inte visar ansiktet idag heller, men jag fastnar bara inte på bild! Idag var jag och syster på mellandagsrean igen, denna gång i Sickla köpkvarter. Jag hade bestämt redan innan att jag skulle spara lite pengar idag, så det blev inget mer än en lång, leopart mönstrad kofta (på halva priset) och en inpackning till mitt hår. Men jag är supernöjd ändå! Ikväll ska jag åka och titta på 96;ornas första match i ST-cupen. Mysigt! Vi ska åka om en halvtimme och vi ska hinna käka innan det, så jag måste nog rappa på lite. Vi hörs! Ha en mysig kväll i slasket. Kiss n' hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0